Retourneren
Moet ik retourkosten betalen?
Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening.
We streven ernaar onze ecologische impact te beperken. De retourkosten maken klanten bewuster van hun aankoop, wat resulteert in minder zendingen. Twijfelt u over uw maat? Gebruik dan onze maathulp of neem contact op met onze klantenservice.
Retourkosten bij gebruik van ons retourlabel:
Nederland: €4,95
België: €5,75
Duitsland: €5,75
Frankrijk, Italië, Denemarken, Spanje en andere Europese landen: €16,50
Verenigd Koninkrijk: €19,50
Let op: Als u ervoor kiest om de retourzending zelf te regelen via een andere vervoerder, kunnen de kosten variëren. In dat geval liggen de retourkosten doorgaans op €7,95 of meer, afhankelijk van de gekozen verzendoptie en dienst.
Binnen hoeveel dagen moet ik terugkomen?
Ongewassen, ongedragen en onbeschadigde artikelen met originele labels en zonder (make-up)vlekken kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd via www.armanfashion.nl/returns
Hoe retourneer ik een artikel?
1. Meld je retour aan: Log in met je e-mailadres, ordernummer of gebruikersnaam op www.armanfashion.nl/return en volg de stappen.
Verzending:
Met ons retourlabel: Print het retourlabel, inclusief het retourformulier. Het is ook mogelijk om te retourneren zonder printer. In plaats van het retourformulier kun je de pakbon terug in het pakket doen. Het digitale retourlabel kan worden gescand vanaf je telefoon bij een PostNL- of DHL-punt, waar ze een nieuwe sticker voor je uitprinten.
Zelf regelen: Je kunt er ook voor kiezen om de retourzending zelf te regelen via een andere vervoerder. Houd er rekening mee dat de retourkosten in dat geval hoger kunnen zijn (meestal €7,95 of meer). Bewaar altijd de Track & Trace-code van je zending.
Verpakking:
Vouw het item op en plaats het in de originele verpakking. Het item moet onbeschadigd, ongedragen en ongewassen zijn, en geretourneerd worden in de originele verpakking met het Riverstone-hangtag nog bevestigd. Verpak het item zorgvuldig, want wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade aan een geretourneerd artikel.
Binnen welk tijdsbestek wordt mijn retourzending verwerkt?
We verwerken je retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst*. Daarna kan het 4 tot 6 werkdagen duren voordat de bank de terugbetaling heeft verwerkt en het bedrag op je rekening staat. De terugbetaling verschijnt onder de naam ‘Riverstone’ als ‘Stichting Mollie Payments’ of ‘Stripe’ op het rekeningnummer dat je hebt gebruikt voor de betaling. Als je (gedeeltelijk) met tegoed hebt betaald, wordt het bedrag direct teruggestort op je rekening.
*Met uitzondering van weekenden, feestdagen en extreem drukke periodes.
Kan ik een besteld artikel ruilen?
U kunt het bestelde artikel retourneren. Zodra wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag aan u terugbetaald. Voor een ander artikel of een andere maat dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.
Kan ik meerdere bestellingen in 1 pakket retourneren?
Als onderdeel van onze duurzaamheidsinspanningen kunnen twee bestellingen (meerdere items) in één pakket worden geretourneerd.
Je moet beide ordernummers registreren op www.armanfashion.nl/return.
Voor één bestelling kies je ‘Ik regel de verzending zelf’ en print je het retourformulier.
Voor de andere bestelling kies je PostNL als verzendoptie. Dit kost €3,95. Print het retourlabel en het retourformulier.
Plaats beide retourformulieren in het pakket.
Zodra het pakket in ons magazijn is aangekomen, wordt de terugbetaling verwerkt en staat het bedrag binnen enkele werkdagen op je rekening.
Klachten..!
Heeft u een beschadigd artikel ontvangen of een klacht over uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice en beschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Heeft u een klacht over een artikel dat u in een van onze winkels heeft gekocht? Wij helpen u graag verder in de betreffende winkel.
Wordt uw vraag hier niet beantwoord?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.
+31 33 785 1143
support@armanfashion.nl
