Verzending
Wat zijn uw levertijden?
Wij verzenden bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen die na 18:00 uur CET worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verzonden.
De levertijd is afhankelijk van uw locatie en de beschikbaarheid van het product. We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te leveren en verwerken bestellingen binnen 24 uur na plaatsing.
Nederland & België:
Als u een bestelling plaatst vóór 18:00 uur, wordt deze meestal dezelfde dag verwerkt en kunt u levering binnen 1-2 dagen verwachten. In zeldzame gevallen kunnen er vertragingen optreden vanwege de vervoerder, maar u wordt gedurende het hele proces op de hoogte gehouden.
Duitsland en Luxemburg:
1-3 werkdagen
Andere Europese landen:
2-5 werkdagen
Verenigde Staten en Canada:
5-10 werkdagen
Tijdens bepaalde seizoenen en uitverkoopperiodes kan de levertijd langer zijn vanwege de werkdruk bij de vervoerder, bijvoorbeeld rond de feestdagen. Hoewel dit buiten onze controle ligt en we er niet verantwoordelijk voor zijn, doen we ons uiterste best om een tijdige levering te garanderen. We vragen om uw begrip.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending is gratis voor bestellingen boven de €45 in Nederland en België!
Verzendkosten voor andere Europese landen, het VK, de VS en Canada worden berekend en weergegeven tijdens het afrekenen en zijn gebaseerd op de verzendoptie die u kiest. We bieden verschillende opties aan zodat u uw bestelling kunt ontvangen binnen een tijdsbestek dat past bij uw behoeften en budget. Soms zijn de levertijden afhankelijk van de methode die u kiest bij het afrekenen.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Zodra je bestelling verwerkt is, ontvang je een e-mail met een track & trace-code van PostNL, DHL, UPS of DPD. Vanuit die e-mail kun je je pakket volgen en de verwachte levertijd bekijken.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een Track & Trace-code, waarmee u uw pakket kunt volgen.
Help! Mijn pakket is niet bezorgd, wat moet ik doen?
Het is mogelijk dat het pakket bij de buren is afgeleverd zonder dat dit op de Track & Trace staat. Mochten zij het pakket niet hebben, neem dan contact op met support@armanfashion.nl
Wordt uw vraag hier niet beantwoord?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.
+31 33 785 1143
support@armanfashion.nl
